Biuletyn AGH
Magazyn Informacyjny Akademii Górniczo-Hutniczej
18 styczeń 2022
Strona GłównaBiuletyn AGHArchiwumKontakt
kwiecień 2012 nr 52


XIII Puchar Dziekana Wydziału IMiIP

W dniach 9–11 marca 2012 roku odbyła się kolejna edycja zawodów narciarskich zorganizowanych pod patronatem Dziekana Wydziału IMiIP prof. Mirosława Karbowniczka. Tym razem organizatorzy na miejsce zawodów wybrali położony u wrót Bieszczad – Arłamów, w którym internowany był w stanie wojennym ówczesny przywódca „Solidarności” prezydent Lech Wałęsa. Wybrano miejsce szczególne, ale i 2012 rok jest wyjątkowym dla Wydziału Inżynierii Metali i Informatyki Przemysłowej, bo właśnie blisko 90 lat temu 21 maja 1922 roku Senat AGH powołał pierwszą Radę Wydziału Hutniczego.

Cały artykuł
Zawody BoulderPompa 2

Amatorskie Mistrzostwa AGH w Boulderingu

31 marca 2012 odbyła się już druga odsłona Amatorskich Mistrzostw AGH w Boulderingu – „BoulderPompa 2”, organizowana ponownie przez Sekcję Akademicką Klubu Wysokórskiego AGH „SAKWA”. Miejscem rozgrywania zawodów było zaprzyjaźnione Centrum Wspinaczkowe „Parbat”. Do startu w eliminacjach przystąpiło ponad 20 studentów AGH. Sędziowie zawodów, Rafał Kożuch,

Cały artykuł
Poszybujmy w chmury

czyli zaproszenie do udziału w VI Integracyjnym Studenckim Pikniku Lotniczym

2 czerwca 2012 roku (termin rezerwowy 3 czerwca 2012 roku) na Krakowskich Błoniach odbędzie się kolejny VI Integracyjny Studencki Piknik Lotniczy organizowany przez Biuro ds. Osób Niepełnosprawnych AGH oraz Fundację Studentów i Absolwentów AGH w Krakowie ACADEMICA. Jak co roku nie zabraknie atrakcji, a dla osób chętnych do podjęcia wyzwania, organizatorzy przewidują konkurs, w którym nagrodami będą skoki spadochronowe oraz loty turystyczno-krajobrazowe nad miastem.

Cały artykuł
Integracja międzypokoleniowa w 23–letniej działalności Uniwersytetu Otwartego AGH

Motto:
Nie trzeba się niczego bać
Trzeba wszystko próbować zrozumieć

M. Skłodowska-Curie

W 2012 roku zarówno Senat RP jak też Komisja Europejska zachęcają do rozwijania edukacji przez całe życie (Life Long Learning) z uwzględnieniem integracji międzypokoleniowej. Jest to istotne novum wzbogacające rekomendowany od kilku lat w Europie rozwój tzw. Uniwersytetów Trzeciego Wieku.

Cały artykuł
«poprzednia strona